-
Com haig d'emplenar el comunicat d'accident de treball?
El Comunicat d'accident de Treball que l'empresa ha d'emplenar i notificar pel Sistema DelT@, conté els següent camps:
- Dades de l'accident, fent constar la informació del propi accident, data, lloc, hora i dies de la setmana, la seva descripció, forma en què es va produir, agent causant, si és una recaiguda o un accident nou, etc
- Dades de l'empresa
- Dades del centre de treball, on ha passat l'accident
- Dades assistencials, descripció de la lesió, part del cos lesionat, metge que realitza l'assistència, tipus d'establiment sanitari i grau de la lesió: lleu, greu, molt greu o defunció
- Dades econòmiques, indicant la base de cotització del treballador en el mes anterior a l'accident
- Dades del treballador, tant personals (nom, cognoms, sexe, DNI, etc.), com a laborals (nº de llibre de matrícula, data ingrés a l'empresa, grup de cotització a la Seguretat Social, ocupació, antiguitat, edad, lloc de treball, tipus de contracte, etc.)