Com puc contactar amb Umivale Activa?
A Umivale Activa treballem les 24 hores, els 365 dies de l'any per a donar-te el millor servei. Per aquesta raó quan necessitis contactar amb nosaltres t'oferim diferents vies per a atendre't:
900 365 012
24 hores, 365 dies de l'any
+34 900 365 012 (des de l'estranger)
Email a
atencionalcliente@umivaleactiva.es
T'escoltem
a les nostres xarxes socials
Xarxa de centres
si necessites contactar amb un centre assistencial o administratiu, cerca en la nostra xarxa de centres
Ajuda'ns a millorar!

La nostra línia d'atenció al client està oberta per a recollir les teves opinions i aportacions de millora, relacionades amb el nostre servei.
Envia'ns un mailAltres canals
Té a la seva disposició, altres canals per a interposar qualsevol reclamació, consulta, felicitació, etc. Consulti en:
- 900 365 012 (Telèfon gratuït).
- atencionalcliente@umivaleactiva.es
- Per escrit via email o correu postal, a qualsevol centre assistencial. Consulti les adreces en la web: umivaleactiva.es/red-de-centros
A través de l'Oficina Virtual de Reclamacions de AMAT: ovrmatepss.es/virtual
Fulles de reclamacions
Tots els centres disposen de Fulles de Reclamacions Oficials de la Comunitat Autònoma. Les reclamacions oficials són:
- Enviades el mateix dia al Servei d'Atenció al Client per a la seva tramitació i recerca.
- Contestades per escrit, a la persona que la interposa, en el termini marcat per la normativa vigent.
- Comunicades a la Direcció General d'Ordenació de la Seguretat Social.
