Novetats en la tramitació electrònica automatitzada de tràmits efectuats a través del sistema RED
Resolució de 27 de juny de 2024, de la Direcció General de la Tresoreria General de la Seguretat Social, per la qual es regula la tramitació electrònica automatitzada de les resolucions per la qual es té per desistit l'interessat en tràmits efectuats a través del sistema RED. (BOE)
Publicació BOE 29 juny 24.
Entrada en vigor: 1 jul' 2024
- Actuacions administratives i sistema de signatura electrònica aplicable.
Es determina com a actuació administrativa automatitzada (actuació feta íntegrament a través de mitjans electrònics per la Tresoreria General de la Seguretat Social en el marc d'un procediment administratiu) l'emissió i notificació de les resolucions per la qual es té l'interessat per desistit en els tràmits sol·licitats a través del Sistema RED, en els quals hagin transcorregut més de deu dies sense que l'interessat hagi presentat la documentació requerida a través del Sistema RED.
- Òrgan responsable a l'efecte d'impugnacions.
En les resolucions esmentades adoptades de manera automàtica, que no posen fi a la via administrativa, s'ha de fer constar que contra aquestes pot formular-se recurs d'alçada, en el termini d'un mes, davant la Direcció Provincial de la Tresoreria General de la Seguretat Social (d'ara endavant TGSS) que correspongui.